Torsdag

 
Idag är det tordag. Eller tordagkväll är det nu.
Historiaprovet idag gick faktiskt bra. Var lättare en vad jag trodde att det skulle vara.
Men det var typ det som hände i skolan idag. Eller en annan ska vi gjorde var att dansade på gympan och det brukar vi inte heller göra så ofta. Det var väll helt okej. Vi dansade bugg inte riktigt min grej. Jag kör disco istället! Ååååh älskar verkligen verkligen att dansa på disco! Längtar tills jag är 18 år för då får man gå in var man vill! Men nu tillbaka till vad jag har gjort idag. Efter skolan har jag tagit det lugnt. tränat lite på spanskaläxan. Vid 6 åkte jag till dansen. Nu är jag hemma igen ska ta det lungt nu också. Ska nog sätta på en film eller något för har sovmorgon till klocka elva! såå skönt! ♥ Puss! 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR