♥♥♥♥♥♥Isaaaak♥♥♥♥♥♥

Ja jag tänkte berätta vad jag gjorde hela dagen igår. 
Det började att jag och Tilde åkte tåg upp till göteborg. När vi kom fram gick vi till NK. Sen stog vi och väntade framför en scen i 3 timmar och 30 minuter på att ♥♥isak♥♥ , awa, njoy och freja skulle uppträda. Under tiden som vi väntade lärde vi känna 3 ny tjejer som hete Hilma olivia och Karin. Olivia hade träffat Isak 3 gånger! Men när det började så sjöng först Njoy. När dom hade sjöngt färdigt så fick vi 5 tjejer alla desa autografer gratis! för dom satt precis under oss.och jag fick känna i ens hår ;) hon hade verkligen afro! Men sen sjöng freja. VI fick tyvärr inte autograf av henne.  Efter att hon hade sjöngt var det ♥ISAKS♥ tur att sjunga!!!! Han var så bra!!!! ♥♥♥♥♥♥ Men när han hade sjöngt å satte han sig jämte Njoy!! så jag var inte en en meter i från han! Olivia tror jag att det var frågade han fall vi kunnde få hans auotgraf och vi fick!!!!!!!!!!!!!!! GRATIS!!!! han skrev bara 2 och dom fick jag och tilde! Vi var dom ända 2 som fick autografer av han gratis! vi var så glada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag och tilde höll på att dö av lycka!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ När vi hade fått autografen så var det awas tur att sjunga, Hon var såklart duktig! Men isak var bässsst! Men när Awa hade sjöngt så sprang vi till ett ställe där man kunde få en till autograf fall man köpte skivan. Vi hade redan köpt skivan innan det Njoy sjöng så vi kom långt fram i kön. När vi kom in så fick jag Isaks autograf och jag pratade med han och rörde han!!! ♥♥♥♥♥♥♥ ååå detta var den bästa dagen i mitt liv!!!!!!! tyvärr fick vi inte ta kort med honom. :( Men när vi skulle gå ut från NK träffade vi Victoria, Och då fick vi ta kort med henne. Detta var seriöst den bästa dagen i mitt liv! 2 autografer från isak och jag har seröst pratat rört honom!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Men nu måste jag städda :(
Mäste bara säga ISAK ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!!!!!!
 
Hejdå hälsar en överglad tjej!!!!
 
♥ M Ä R T A ♥
 
 


Jennie

JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK!!!! <3<3<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR