God Jul

 
God jul alla! Lite sen men men bättre sent än aldrig! Jag har i alla fall haft en väldigt bra julafton. Började med lite skidåkning sen vid 3 satte sig hela min familj och våra kompisar och tittade på kalle anka som typ hela Sverige har gjort idag. Efter kalle anka åt vi julmat som var gott gott! Vid 7 började vi öppna en massa paket. Det var rätt många packet så vi gjorde det i två timmar. Jag fick i alla fall en massa bra saker. Fick inte så jätte mycket eftersom jag har fått Avicii biljetterna, språkresa och skidsemester av mina föräldrar. Men tänkt berätta vad jag fick ändå! 
• Mössa med pälsboll
• 2 par trosor från Cubus
• En svart tröja
• ett nattlinne
• skidsockar
• Dr. denim byxor
• En kväll med en stylist (som vi känner
• Smink i olika former)
• Björn borg trosor
• Body lotion
• en väska
• en väska/påse 
• örhängen
+ lite saker som jag och mamma har beställt hem från nätet som inte hade kommit än. :( 
Ja detta var allt som jag fick. är nöjd med mina presenter! Speciellt kvällen med en stylist och avicii konserten! och självklart språkresan!  Hoppas ni har haft en riktigt bra jul precis som jag! God natt och god jul! 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR