Matte och en massa annat!

Mattemys på hög nivå! 
Hej bloggen! bloggningen suger just nu, I know. Jag är ledsen. Men känner att skolan gå förre bloggen. Så nu sitter jag och myser med min mattebok. Har matteprov imorgon och hade typ 4 sidor kvar jag inte hade gjort så kändes som jag behöde det...
Innan idag har jag varit på kulturskolan som vanlig och efter gick jag lite i stan och letade lite julklappar. Hittade lite men får vänta med att köpa det. Btw igår han jag inte blogga kom hem ca halv tio och gick och la mig dirrekt nästan. Vad jag fick i min julkalender får ni imorgon för måste överföra bilderna och så. Ska verkligen försöka blogga så mycket som möjligt nu i veckan men så ni vet kan det bli dålig uppdatering ändå. xx ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR