onsdag

Idag har jag i stan med Linnea och Tilde. Har inte vart i stan på hur länge som helst! Men vi tittade igenom alla affärer. Sedan gick vi och fikade på Veras. Super mysigt! jag köpte tyvärr inget eftersom jag var på gekås i tisdags. Jag har föresten glömt att berätta en sak! om 11 dagar åker jag till Bali. Har glömt att berätta och det har varit osäkert om vi skulle åka. För dom vi skulle åka med hade en döende släkting. (morfar) Men nu har det vart bestämt ett tag. Jag kommer absout blogga där också. (om jag kan) Jag ska vara där ganska länge.. 6-7 veckor. 
Det ska bli såå skönt att komma bort från det här gråa kalla vädret som är i Varberg just nu. Vid halv åtta så var jag ute och gick med Lynn. Vi gick i ca en timme och det var jätte skönt!
Just nu sitter jag och tittat på fotboll, Sverige mot Argentina. Sverige ligger under med 1-3 :( men man ska inte ge upp hoppet!
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR