vägen hit

Nu är jag framme! eller det var jag igår också men då hade inte jag bra internet så kunde inte skriva.  :( Jag tänkte berätta hela hit vägen så texten kommer nog bli rätt lång..
 
Vi gick upp ca 7 och åt frukos. mamma och pappa åkte 7.45 i till tågstationen och skulle fixa billjeter och 8 åkte jag med mormor och morfar ditt också. Vi åket tåg till köpenhamns flygplats.Vi åkte i ca 3 och en halv timme. När vi kom fram skulle vi checka in alla våra väskor och surfbrädor. 
Innen på flygplatasen fans Victoria Secret!! :D :D :D
Köpte tyvät ingrt för vi hade jätte brottom :( men på hemvägen ska jag!
 
På planet hade alla var sin tv med fjärkontroll och så hade man en egen telefon :)
Jag såg filmerna Röjar Rolf, några Hawaii 5-0 och Rock of ages. + spelade lite spel.. :)
 
 
Vi åkte flygplan i 7 h. När planet standade så var vi i Doha. nästa plan som vi gick på skulle till Singapore. Det tog 7 också ungefär. I Singapore mellanlandade vi bara fast vi var ändå tvugna att gå ur planet. när vi hade vart på flygplatsen någon timme så gick vi på planet igen.
Då tittade jag på 2 broken girl, Pretty little liars och spelade lite spel. Denna flygplans resan var bara i 3 timmar.
När vi landade så var vi äntligen på Bali. Det var kväll då och varmt!
Det är väldigt mycket trafik på Bali så det tog ca 40 min att åka till vårt hus. 
Men när vi kom fram så var vi så varma så vi hoppade direkt i våran poolen! det var sååå skönt! vi packade upp och fixade lite.  Den här rean från att jag tog steget ut ur mitt hus hemma i Sverige till att jag tog steget in i vårt hus på bali tog exakt 29 h 31 min och 48,3 sek. 
Här var resan hit. 
 

 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR