I´m back! ;)

 
Här har ni det ni alla har väntat på! ;) Allt som fanns i paketet. Det mesta är bikinis hehe.. och jag vet att det är vinter men längtar väldigt väldigt mycket till sommaren. Och ja jag råkade köpa två likadana bikiniöverdelar... Men men som tur gillade jag dom så behåller båda! :) 
 
helo! Ja ni undrar säkert varför bloggen har stått tom de senaste dagarna. Önskade att jag hade en riktigt bra förklaring... men det har jag tyvärr inte. Det som har stoppat mig från att blogga är skolan,träningen och lusten. Och i helgen har jag haft fullt upp. Men här får ni en liten sammanfattning på de senaste dagarna.
Först i fredags så tränade jag i ca 2 timmar tillsammans med tjejerna. Fick gjort en del men fick hoppa över några saker för att det var så fullt. 
I lördags var jag ute och gick med Lynn innan frukost.Var en riktigt bra start på dagen så ska verkligen göra om det! Sen senare så åkte jag till Jenny. Vi gjorde i ordning lite saker till Minna som skulle komma hem senare på dagen. Vi trodde hon skulle komma hem rätt så tidigt(5-6) men deras bil stannade utanför huset runt halv tio. Det var i alla fall jätte kul att få se och träffa henne igen! Har verkligen saknat henne.♥  Vad jag gjorde i söndagen kommer jag knappt ihåg... Joo! jag var först hemma. Tränade lite och tog det lugnt. Sedan träffade jag Minna någon timme innan hon skulle iväg på träning. Vi pratade för det mesta. Så söndagen var en rätt slapp dag för min del. Nu till vad som har hänt idag då. Först var det skola som vanligt. Hände inget speciellt så tror jag... Efter skolan åkte jag och mamma till gymmet för idag hade vi beställt tid med en instruktör. Han var asbra! Vi la upp ett schema som jag ska göra när jag åker dit. Och det blev jag väldigt nöjd med! Efter jag kom hem från gymmet har jag inte hunnit med så mycket mer. Ätit, duschat. Och nu ska jag läsa lite och sedan se på PH som kommer ut idag! Godnatt ♥
 
Förresten nu ska jag skärpa mig! Nu ska jag verkligen ta tag i bloggen!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR