Nov. 21, 2012

Ja nu här på kvällen blev det lite ändrade planer för när jag kom hem från Linnéa så berättade mamma att vi skulle till gekås och köpa nya skor! (har inga höst skor) 
På gekås köpte jag ett par skor eller jag köpte dom utan för gekås.. Men jag köpte oxå en deo och en ögonfrans-böjare (hur det nu stavas) Och så köpte jag en julklapp till pappa. :) Hittade lite finna klädermen sparade pengarna tills göteborg på Lördag istället. Ni får bild på skorna i morgon.
Men nu till en annan sak. Vad tycker ni om blogg.se nya design? Jag tycker den är toppen. Mer bilder och inspiration. Ja jag nu måste jag sova. Natti! 
 
                                       ♥  M Ä R T A  ♥
 
 
 
Såhär ser blogg.se nya design ut   
 
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR