3 Mina vänner

Mina bästa vänner är Tilde,jennie,Jenny och Linnea <3
 
 
 
Linnea 
Linnea (längst till vänster) träffade jag på dagis och efter de har vi alltid gått i samma klass. Hon är verkligen en toppen tjej! ♥ 
 
Jennie
Jennie lärde jag känna i 0:an vi gick i samma klass tills vi började 6:an, och det var då vi blev mycket bättre kompisar.♥ Jag är såå glad att få vara hennes vän!
 
Tilde
Tilde blev jag väldigt bra kompis med i slutet av 5:an och det jag ångrar jag inte för en sån vän som hon, är jätte bra att ha i alla lägen. 
 
Jenny
Jenny lärde jag känna i 3:an men fick inte riktigt lära känna henne så bra eftersom hon var väldigt populär. Men i 6:an började jag va med henne, jennie och tilde jätte mycket så nu känner jag henne väl! Hon är verkligen en sådan person man kan lita på.
 
Alla dessa fyra betyder veldigt mycket för mig och skulle kunna göra vad som helst för dom. ♥ Om jag inte hade haft er skulle jag nog dött.
 
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR