lite uppdatering under veckan..

Tänkte göra en sånhär nu när jag är borta en vecka, så ni får lite att läsa när jag är borta. :)
 
1 - Berätta om dig själv
2 - Staden där jag bor
3 - Mina vänner
4 - En bild på mig för 1 år sedan
5 - En bild på mitt rum som det ser ut just nu
6 - Ett kort någon annan tagit på mig
7 - Detta gör jag på helgerna
8 - Bild på det jag köpte senast
9 - Min dator
10 - Detta är jag beroende av
11 - Något du vill ha just nu
12 - Detta åt jag till frukost
13 - Min profilbild på Facebook
14 - 3 saker jag gjort idag
15 - En bild som påminner mig om gamla tider
16 - Mina syskon
17 - Mitt favoritklädesmärke
18 - En bild på mig och mina syskon
19 - Min skola/Min klass
20 - En bild på min handstil
21 - Den här veckan




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR