Oct. 18, 2012

Jag vet att jag inte har uppdaterat på hela dagen och jag ska bli bättre.. hoppas jag.
Men idag idag har jag faktist haft fullt upp först vid nio var det skolbio vi såg på någon film som hete Hugo cabret. Den var helt okej fall man jämför med dom andra filmerna vi har sätt i skolan. Efter filmen så åt jag och my friends på en pizzeria, (Y) vi och tre andra i vår klass vaar dom ända som var där. Skönt!. Sen åkte vi med bussen till skolan och dåå hade vi bara 2 lektioner kvar. :) Sen åkte jag, jennie och jenny till stan och shoppade lite fick inte med något hem för hade nästan inga pengar.
Fikade gjorde vi oxå. det var nice :D 
Nu måste jag sova för kommer annars döö imon på morgonen.
 
♥ M Ä R T A 
 
Jenny har tyvärr igen blogg men det har Jennie så tryck HÄÄR




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR