Sista dagen

Ledsen att jag inte har bloggat så bra men har varit sjuk.

Men i alla fall idag var jag frisk och det är jag glad för! Vid 12 tiden åkte jag in till stan med Minna och Linnéa. Jag shoppade inget, för har typ inga pengar... Och så måste jag sprara. Men det var kul ändå. Senare på dagen åkte jag och badade vid bastum med Jenny, Minna, Jennie, Linnéa, Jocke och Anthon. Vi träffade även Hanna där så hon var oxå med ett tag.

Kan inte fatta att skolan börjar imon! Det har gått så fort. Det känns som om det var igår som jag gick till skolan i en vit klänning och var överlycklig för att jag snart skulle få sommarlov. Men nu är det slut... redan! Denna dagen var i alla fall en bra sista dag!

Nu måste jag sova så att jag vaknar imon! ska upp halv 7...

Godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR