Torsdag

Dagen i skolan var rätt så slapp, slutade 2 så det gick fort! Först var det tänkt att jag skulle till stan med Linnéa och Tilde. Men så ville mamma att vi skulle åka in själva med mig. Så då blev det så istället. Jag fick i alla fall köpt det som var viktigast, en luvtröja. Sen så ser ni vad vi köpte mer.↑↑↑ Jag är i alla fall nöjd. När jag kom hem åkte jag nästan dirrekt till dansen som jag har börjat på. Jag trivs riktigt bra och det är så roligt! Dock är jag inte så vig så det är lite svårt.. men men jag får träna! 
Nu ska jag packa inför imon, för då ska hela min klass + parallel klass tälta tillsammans. 
 
Btw ledsen att det har varit lite dålig bloggnig. Men har rätt så fullt upp med allt denna veckan! men ska göra mitt bästa! 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR