Fredag

Idag vaknade jag med en hemsk huvudvärk. Mamma och pappa tyckte inte jag skulle gå till skolan så jag gjorde inte det först. Men sedan vid 11 så kände jag mig bättre så mamma körde mig til skolan. Jag var bara med på en lektion då men jag var i skolan! Nu så håller jag på att packa. och jag har inga speciella planer för idag.
Som jag lovade igår så visar jag nu vad jag köpte! ;)
 
2 böcker från bokia. pris ?
Tröja från ginatricot 149 :-
Trosor från lindex 60 :- (styck)
Trosa från lindex 70 :-

Anonym

spetes trorsor? du e 13... -.- fjååriitz. rakar du dej där då eller?? fult annars

Svar: Varför bryr du dig ens? Jag får väl för fan ha vilka trosor jag vill! och föresten du bor i Varberg va? Det också kanske är du som bor på Stormgatan? Om du inte har något liv så fortsätt att skriva taskiga kommentarer på min blogg.
Bye
Märta




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR