Blogg paus..

Ja som ni har märkt så har jag haft blogg paus.. och jag har tänkt att ha det ett litet tag till. Jag kommer tillbaka på Lördag eller Söndag. då kommer förhoppningsvis mycket mycket bättre uppdatering. Jag funderar på börja ta outfitbilder men är inte säker.. jag skulle villja ha en sån blogg som Stina eller Wilma har. 2 av mina favoritbloggar. Dom är helt fantastiska. Älsakar att deras headers är så stora! Det är såå snyggt!
HÄR ska du trycka om du vill komma till Wilmas blogg. Fall du vill komma till Stinas blogg trycker du HÄR. Men nu när jag har paus så ska jag försöka lägga lite tid på min design och fixa en header. Just nu är det bara så att jag inte har några roliga bilder så jag måste ut och fota.. men det får jag oxå hinna!
 ni får ha det så bra tills på lör/söndag! 
BYE
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR