Facetime med Linnea

Ja som ni har märkt så har jag haft en litet bloggpaus.. ja jag har verkligen inte orkat eller hunnit. för jag håller fortfarande på att komma in i göra/träna läxor och prov stadiet. och så har vi från och med nu prov varje vecka typ.. ja men nu ska jag försöka gör mitt bästa med bloggen och så! Det somhar hänt sedan sist är att jag har fått lite mer läxor och prov... o inget mer. Eller jo idag var det en varg här i Varberg! scary. Tänk fall den kommer och äter upp mig :O nej men vargar kan döda en Älg : / och dom är ju fett stora så varför skulle den inte kunna hoppa på en människa och äta upp den.. :I
ja nu blev det lite mycket känner jag så jag skriver om vad som händer just nu istället!
Jag sitter och facetimar med Linnea! Vi gör So läxan som vi fick igår och som ska vara färdig tills imon! Det går väl bra. Det handlar om EU -_- bajs tråkigt!
Ja men vi får väl fortsätta nu ändå bye bye bye!
 
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR