Good things that happen

Ja detta var mitt pyssel! knaske ser ut som om det inte tog så lång tid men förut hade jag en massa andra saker på oxå men ångra att jag satte på det då tog bort det igen... ja som ni ser så är inte mitt ansikte med men det ville inte va med på bild idag. alla bilder där mitt ansikte kom med blev helt FAIL så det blev dessa 2 bilder som blev minst fail. 
jag kanske oxå ska berätta vad det är för något. :) Den är först och främst en burk. på locket står det ''Good things that happen''   
i burken ska man lägga en lapp varje gång något bra händer. och när året är slut ska man läsa lapparna som ligger i. Detta tyckte jag var en kul sak så let´s try it! Vad tycker ni om min ''namnbild''? blev faktist rätt nöjd :)
ja det var väl allt jag skulle säga/skriva.
 
  




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR