Dagen idag

Bild från Öland 
 
Nu går jag och lägger mig. Ska till Ven och fira min mormor som fyller 65 år så ska upp 6 imon för båten går kl 10. Så måste verkligen sova. :(
 Igår var vi uppe till halv fyra på natten/morgonen. Vi sov till 10 så det blev inte så mycket sömn x) Dagen var jag först med Linnea och Minna. Vi slappa och åkte o badade. På kvällen var jag först varit på tre toppar med Jenny o Jennie, sedan badade jag lite till fast med dom då. ;) Det var faktiskt mycket varmare än vad jag trodde! 
 
Bilder på vad jag fick i födelsedags present hade jag tänkt att fixa imon men nu ska jag till Ven så blir nog på Söndag ;) Och det blir bilder istället för Film för har nästan ingen plats på min dator just nu :( Video blir det någon annan gång ;)
 
Godnatt! ;* ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR