Söndag

Jag vet att uppdateringen har varit då bra de senaste dagarna... Men har verkligen inte orkat. Men skriver lite om alla dagar som har gått nu istället ;) 
torsdag  kvällen så grillade jag men några så rätt så många vänner, det var jätte kul verkligen! Och förhoppningsvis ska vi göra om det snart. Men den natten sov Tilde hos mig och så var vi dagen efter.
 
Fredag var med Tilde typ hela dagen. Vi åkte in till stan och efter det tittade vi på film. oj glömde nästan att säga att vi fick fyra små kattungar den dagen oxå! De är såååå söta så att man dör! 
 
lördag var jag hemma o tog det lugnt och senare på dagen så kom Tilde. 
 
Idag ska jag iväg till några av mammas kompisar. Det är det jag vet att jag ska göra än så länge idag. ni får en gammal bild därför att jag skriver på ipaden..
Bye
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR