Läxdag -_-

Salam! (Hej på indonesiska) ja idag sitter jag själv här på hotellet/huset/bungalown och pluggar. trååkigt! Jag lovade igår att jag skulle ha läxdag idag, men nu har jag ändrat mig.. för idag var det vågor. Ja men guden där uppe försökte muntra upp mig med lite spö regn så att dom på stranden inte skulle ha det så bra, men det funka inte. :( istället har jag nu hittat chips :D :D :D not soo baad! Så nu går det iaf liite bättre. :)
 
I förgår var jag på utflyckt jag fick bada/snorkla/simma brevid MANTOR! fatta, det är nog den största fisken jag någonsin har simmat med. Men det var såå cooolt! Vi såg även en flock med delfiner. Sedan snorklade vid några fantastiskt fina rev. Den utflykte var verkligen lyckad! o jag är såå glad att vi simma med mantorna för det är inte så stor chans att man får göra det. Men men nu måste jag fortsätta med min No, Engelska och So!
Bye




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR