Tisdag

Ja nu är det bara en vecka kvar här i Indonesien. Lite tråkigt för jag älskar värmen,solen, vattnet, Allt älskar jag! men det ska ändå bli kul att komma hef för då får jag träffa mina koompisar igen! miss them so much! 
Ja men idag har jag varit på manikyr ( andra gången sen jag kom hit) Det första stället som jag var på (Bali Spa) var lyxigare o lite bättre. men det var ändå bra här jag var idag. :) Ni kan få en bild på mina naglar imon ;) 
Men jag ska kanske tillbaka imorgon för funderar på att göra flätor på sidan av huvudet, tycker det ser coolt ut o på alla mina andra resor har jag velat göra det men så har det inte blivit av. o här är det väldigt billigt oxå! :)
Nu måste jag sova! för det första så är jag jättte trött. För det andra så sa jag till min saknade koompis Tilde att jag skulle gå o lägga mig, så då får man la göra det. ;) 
Godnatt! Här får ni några fin fina bilder på mig o mina boys ;D
 

 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR