Tryck här
--> ♔♔ <--
 
Detta är en av mina bästa vänner. (som jag har skrivit om flera 100 gånger om säkert) Jag ser verkligen upp till henne. Hon klarade av att sluta.
Inse att hon kunde må bra utan att gå runt och ha ont i magen för att hon är hungrig bara för att bli smal eller att känna sig skyldig att träna varje dag pågrund av att hon vägde för mycket.
När jag läste texten om detta började jag gråta.
Även om att jag redan visste om allt. grät jag ändå. Jag hade nog inte insett hur jobbig hon verkligen hade haft det. Själv känner jag igen mig så sjukt mycket i vissa saker som hon skrev.
Att man ser sig själv i speglen tänker gud vad tjock jag är, ååh hatar min näsa, varför är jag så lång? Varför kan jag inte se ut som henne eller henne? Mitt hår är så fult. Man blir aldrig nöjd med sitt utseénde...
 
Tror nästan alla tjejer känner så någon gång. Kanske killar också. Jag kan inte precis säga Sluta till er alla! Eller jag kan och jag är 100% säker på att du är vacker precis som du är! Men det känns fel eftersom jag inte kommer att sluta med det... Jag kommer aldrig känna mig perfekt. Jag kommer inte kunna stå framför speglen och se en perfekt Märta. Egentligen är det ju så att utseéndet inte räknas (så som det står på bilden) och det är ju sant men det är svårt att inse det när man är tonåring och alla tycker och tänker om hur man ser ut. Alla vill ju att andra ska tycka att man är snygg/fin/söt.
Nu ska jag sluta skriva för känner att detta börjar bli lite långt... hehe. och så borde jag plugga So. Puss! Och glöm inte att du är fiiin precis som du är och att det finns någon som skulle dö för dig! ♥
↓  ↓ ↓  ↓  ↓  ↓  ↓  ↓  
 

Minna

❤ ❤
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
❤ ❤ ❤ ❤
❤ ❤ ❤
❤ ❤

Minna

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR