Fredags

 
Fredags kvällen var jätte mysig! Vi var hos Jennie. Först såg vi på serien Ravenwoods. Som var sjukt läskig enliget mig.. Efter det fick vi se på något som skulle lugna ner oss lite.. Så vi såg på Törnrosa. Var faktiskt rätt så länge sedan jag såg den! haha så det var mysigt. När filmen var slut tog vi på oss ytterkläder och gick ut. Vi gick ner till hamnen, där och pratade om allt möjligt. Efter ett tag började vi gå mot Minna eftersom jag skulle hämta min cykel där. När jag hade min cykel började vi gå mot Jennie igen. När vi var framme hos Jennie åkte nästan alla hem på dirrekt  därför klockan var runt halv 1. När jag kom hem satte jag på en film som jag sedan somnade till.
Idag har jag typ inte gjort någonting... Ska ut och springa om en stund för har inte tränat denna veckan! Ikväll ska jag träffa Lynn. Mer om det vet jag inte.. Aja see you later! ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR