Rosa

 
Det här rosa setet köpte jag i Örebro. Har typ velat ha en sånhär hela mitt liv.. Och nu har jag ÄNTLIGEN fått det! Den är från cubus och där finns den i en massa färger. Hur mycket den kostade kommer jag inte ihåg..
 
Idag har varit en rätt så jobbig dag. Började med att jag vaknade med huvudvärk. Och enligt mig är det det värsta som finns! Tycker det är värre än magsjuka till och med. Men i alla fall så tog jag lite tabletter och åkte till skolan. Tyvärr gick inte huvudvärken över så har haft det hela dagen. Tummen ner för det! Men jag har försökt att plugga ändå när jag kom hem. Så nu kan jag spanska och nästan all So.
Nu ska jag snart gå och lägga mig för orkar inte vara uppe så mycket till! Ska dock göra ett tidsinställt inlägg tills imorgon! Puss och godnatt! ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR