Summer & Summer & Summer

 
Sommar, det finns inget bättre en sommaren. Allt är alltid som bäst då. Man har lov, Man får bruna ben och ljust hår. Man kan gå i bikini,shorts, klänning. Man kan hänga vid stranden hela dagarna långa. Sola, bada, åka båt.
 
Det är helt otroligt hur mycket jag längtar till sommaren just nu. Eller det har jag gjort det sedan man var tvungen att gå i långbyxor.Hösten suger verkligen. Det kanske är mysigt med stora tröjor, te, filmmys och andra höstiga saker men inget slår sommaren! 
Sommaren är helt enkelt min årstid. Nästa sommar vet jag kommer bli grym! Det ska hända så sjukt mycket kul! bland annat ska jag åka till Malta i tre veckor. Som ska bli helt awesome! 3 veckor med bara sol och bad! Åååååh vad jag längtar.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR