17.33

 
Nu ska jag sätta mig med lite läxor. Tråkigt men tyvärr måste det också göras. Innan idag var jag först i skolan. Som vanligt! Hade inget speciellt så förutom att vi fick tillbaka svenska proven och att vi skulle redovisa en låt på musiken. Båda sakerna gick väldigt bra för min del. Efter skolan var jag med Jenny, Jennie, Linnéa, Minna och Maja. Vi var hos Jenny och åt kladdkaka samtidigt som vi tittade på det nya Pretty little liars avsnittet. Det var bra som vanligt! Synd att det är så lång tid kvar tills nästa! Tror det kommer i januari eller februari. Men alltihopa var i alla fall jätte kul. Skrattade så mycket att jag hade ont i magen och munnen! hahah. 
 
Ikväll ska jag ut och gå med Lynn. Var rätt så länge sedan jag träffade henne så ska bli skönt att få träffa henne och prata av sig lite!
Men men nu måste jag börja med läxorna! Puss♥  




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR