20 Oktober

 
Detta är vad jag har gjort idag typ.. Alltså spelat gitarr. Vi ska redovisa ett instrument på onsdag på musiken. Så nu kan jag den! fett stolt! hahaa! Men annars idag har jag bara tagit det lugnt. gjort en riktigt go smoothie och tagit det ännu mer lugnt. Precis vad jag behövde.
 
Imorgon är det måndag och en ny vecka. Tänk sista veckan innan lovet! Ska bli så kul med höst lov! har massa inplanerat. Berättar mer om det i veckan.
Imorgon ska jag först till skolan som vanligt. Efter skolan åker jag in till Kulturskolan och efter det drar jag till Friskis och svettis (så töntigt namn..) men men jag ska dit och köpa gymkort! Äntligen kan jag börja träna! har känt mig så.. otränad! det sista nu. Men det ska det bli ändring på! 
Nu ska jag sova! godnatt!♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR