8 Oktober

 
Idag har varit en lång dag! Började med att jag cyklade till skolan (som vanligt). Men idag började vi senare eftersom vi skulle åka till Åkulla med hela 7-9 huset. Vi åkte buss dit. När vi kom fram så skulle vi gå en runda/tipspromenad. I min grupp var jag, Minna och Paulin de ända tjejerna. Sen var det en massa killar (orkar inte räkna upp alla namn) Men vår grupp gick självklart rundan fel.. Vi gjorde det till och med fel 4 gånger. Så vi gick typ halva (+ en massa omvägar) och sedan fick vi gå tillbaka för lärarna orkade inte mer. På sätt och vis var det rätt bra för då slapp vi gå det långa varvet som alla andra grupper var tvugna att göra. När alla andra gick satt vi på en bänk och fikade. När alla kom tillbaka åt vi korv med bröd. Efter det var det 5 kamp. Vårt lag van såklart! hahah standard. Efter det gick bussen hem igen. När vi kom till skolan hängde jag med Minna hem. Vi tog bussen in till stan vid 3. Köpte en tröja som jag hngde undan igår. (Bild får ni imorgon) Vi bestämde oss för att gå och fika efter det. För båda var jätte trötta. Det slutade med att vi tog en varm choklad på Mignon. Satt där och pratade i nästan 1 timme. Älskar verkligen att prata! Och Älskar dig Minna! ♥♥ (kompisvis) Måste bara säga att jag är så otroligt glad över att jag har sånna fantastiska vänner! Ni är verkligen bäst! ♥ ♥ 
Men nu tillbaka till dagen. Vi tog halv 6 bussen hem till Läjet igen. Sedan var jag hos Minna och gjorde lite matte innan jag cyklade hem till mig. Nu ska jag sova! Så att jag är redo för matte provet imorgon! Godnatt! ♥ ♥ ♥

Anonym

Heej :P

Svar: Hej :)
Märta




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR