Lördag

 
 Godmorgon! Vaknade för en timme sedan. Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och bloggar... som ni kanske ser. Men idag har jag inga bestämda planer än så länge. Så får se vad som händer! Det var prat om igår att jag skulle vara med Minna och lite fler ikväll men får se hur det blir. 

Men igår kväll var toppen! Vi var rätt många. Jag, Minna, Linnéa, Jennie och Jenny. Vi var först ute och gick i hela läjet typ. Jätte skönt! Vi gick ner till hamnen och satt och pratade en stund som var jätte mysigt. Sedan började det regna så vi började gå hem åt igen. Vi gick hem till Minna. Jenny hängde inte med för hon skulle upp 5 idag så hon var tvungen att sova.Hos Minna åt vi hallon, blåbär, banan och äpple samtidigt som vi tittade vi på filmen the devil wears prada. Den var jätte bra! Absolut en film som man borde se. 

Nu ska jag gå och ta på mig lite andra kläder! puss! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR