Senaste dagarna

 
En random bild från helgen! med Jennie! ♥ ♥ 
Hej bloggen! Nu är jag tillbaka! Ledsen att det har varit sådan dålig uppdatering men har inte haft tid eller ork. Tänkte berätta lite nu vad jag har gjort istället! Anntar att jag är skyldig er det nu.. ♥
Efter träningen i Lördags duschade jag och gjorde mig iordning sedan åkte jag till Minna. Där sov jag över med lite andra tjejer. Vi hade grymt kul! spelade just dance 4, åt gott, pratade, dansade och skrattade! Var jätte kul! Vi gick och la oss runt halv 5.. Och sedan skulle vi upp 9 eftersom vi alla skulle till kyrkan.Vi var i kyrkan. Sedan chillade vi hos Minna ett tag till innan hon skulle iväg på en match. 
Vid 4 tiden åkte jag till kyrkan igen för Minna skulle hjälpa till och hon ville inte vara helt ensam där så jag åkte dit. Var rätt så mysigt faktiskt! Därför dom sjöng hela tiden istället för att de bara pratar så som det är på morgonen.
När jag kom hem från kyrkan gick jag till Lynn. Där åt vi tacos och såg på filmen safe heaven. Jag sov hos Lynn. Det var mysigt för jag har inte har gjort på ett tag. 
Måndags var jag då med Lynn först. Sedan åkte jag buss med Jenny och Minna in till stan. Vi åt mat och letade efter något som jag skulle kunna ha på mig på Onsdag. Mamma kom sedan och hämtade. Hon skjutsade oss till Minna. Hemma hos Minna tog vi det lugnt. Vi var inne hela tiden på grund av stormen. Men Minna provade lite kläder och sedan skulle Jenny hem. Det blev bestämt att jag sov hos Minna. Vi hade jätte mysigt! hahahah tror inte jag har skrattat så mycket på länge! Men det slutade med att vi somnade vid 4. 
Idag vet jag faktiskt inte när vi vaknade men frukost åt vi vid 12 i alla fall. Vi gjorde amerikanska pannkakor som blev super goda! Det var jätte länge sedan som jag åt det! Tror det var på Bali... Så det var otroligt gott! Efter maten såg vi på film, tog det ännu mer lugnt och fixade oss lite. Mamma hämtade mig vid 4. Och efter det har jag gjort lite olika saker.. bland annat sprungit. Var sjukt skönt! Dock sprang jag bara 3 km. Men har inte sprungit på länge så det var tillräckligt. Nu ska jag sova efter att jag har läst igenom lite historia.
Godnatt! ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR