Igår och idag

 
 

Hej bloggisen! Idag har jag verkligen inte hunnit blogga! haft fullt upp hela dagen. Så tänkte berätta vad jag har gjort idag och igår.

Igår så var jag som sagt hos Jenny. När vi kom hem efter att vi hade handlat väntade vi lite på Minna. När hon kom började vi laga Tacos. Det blev jätte bra och smakade super gott! Vid halv 10 tiden bestämde vi oss för att gå ut lite. Vi var ute till typ halv 12. Efter det tog vi det ungt, åt frukt och godis och skypeade med lite olika. När vi somnade vet jag inte efter 2 i alla fall.

Idag nu då.Började med att vi gick upp 8 eftersom vi skulle på konfirmationsträff. Vi var vid kyrkan halv 10. På konfirmationen fick vi reda på en massa information. Vi var där i ca 3 timmar. Efter åkte jag hem till Jenny igen. Packade ihop mina saker och så fikade vi. 

När jag kom hem så åt jag. 10 minuter senare kom Stella. Vi var här ett tag sedan åkte vi hem till Jack. Nu är jag hemma igen och nu måste jag sova! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR