Lördag & Söndag

 
Tänkte berätta vad jag har gjort i helgen. 
Fredag Först hängde Minna med mig hem. Vi åt lite mellis och satt och pratade till klockan var 5 typ. Efter det cyklade vi hem till Minna och då kom Jenny. Vi åkte till Ica och köpte lite gott. Cyklade hem igen tog det lugnt, skrattade och hade det jätte mysigt! Senare gick vi ut en stund träffade lite olika och sedan ivd 12 åkte jag o de andra hem. Var i alla fall en jätte mysig kväll!
Lördag Blev sjuk.. så låg hela dagen i sägen och tittade på film och sov. Inte den roligaste dagen.. Ungefär så såg min min söndag också ut.
Imorgon ska jag vara hemma från skolan. Men ska nog till skolan på tisdag.
Btw det är därför bloggningen har varit så dåligt nu i helgen.
Godnatt ♥
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR