Godnatt

Bilder ifrån igår ♥
 
Kom hem för ca 1 timmesedan från F&S. Vi var då först på ett step-up pass. Det var första gången för mig så var kul att prova något nytt. Tyckte det var helt ok. Musiken var inte jätte bra..(Det var bland annat en pippi låt...) Men vi pratade med en tjej efter och hon sa att de andra step-up ledarna hade mycket bättre musik så jag ska garanterat gå igen! Efter passet gick vi även in på gymmet och tränade i ca 1 timme. Älskar verkligen att träna på gymm! haha känner mig stor! ;) Körde i alla fall lite blandat där inne. 
Nu så är jag sjukt trött i hela kroppen! ååh ska bli så skönt att få gå och lägga sig i sängen! Btw imorgon är det dags att börja gå till skolan igen. Inte särskilt taggad är jag. Hade lätt kunnat ha lov i 2 veckor till. Men det är bara att se framåt! Det är faktiskt bara 38 dagar kvar tills sportlov! och då räknar jag inte ens med helgerna!
Nu ska gå och lägga mig så att jag vaknar imorgon. Godnatt♥ xx




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR